Taloyhtiöiden katto- ja salaojaremontit markkinajohtajan laatutyönä

Toimiva kattorakenne ja kuiva sokkeli ovat tärkeimmät edellytykset terveelle kiinteistölle. Kun taloyhtiössä on aika remontoida näitä perusrakenteita, ei kyseessä ole mikään yksinkertainen urakka. Vastuu taloyhtiön katosta sekä kivijalasta kannattaa antaa kumppanille, jolla on kattavimmat resurssit, pisin kokemus sekä tutkitusti tyytyväiset asiakkaat.

 

Taloyhtiön kattoremontit

100 % oman toimitusketjun ansiosta Vesivek pystyy antamaan remontille pitävän kokonaishinnan sekä aikataulun. Vastuu on aina yksissä käsissä, mikä tekee remontista taloyhtiölle turvallisen ja sujuvan.

 

Taloyhtiön ränniremontit

Kun on aika uudistaa taloyhtiön sadevesijärjestelmä, käänny alan kokeneimman ja teknisen edelläkävijän puoleen.

 

Taloyhtiön kattoturva

Vesivek-kattoturvalla varmistat taloyhtiössä turvallisen, taloudellisen ja vastuullisen kiinteistönhoidon.

 

Taloyhtiön salaojaremontit

Vesivek-salaojaremontin laadun ytimessä on kolme tekijää: Omat asentajat ja kalusto, tarkkaan harkittu asennuskonsepti sekä kattava sopimus ja dokumentaatio.

Vesivek-remontin hyödyt taloyhtiölle

 

Vaivattomuus

Sinulla on aina yksi vastuutaho sekä yhteyshenkilö, jonka puoleen kääntyä. Teemme urakat yhtäjaksoisesti loppuun saakka, joten remontista koituu asukkaille mahdollisimman vähän vaivaa. Kattavan dokumentoinnin ja tiedottamisen ansiosta asukkaat, taloyhtiön hallitus sekä isännöitsijä saavat kaiken tarvittavan tiedon päätöksentekoon ja ovat ajan tasalla urakan etenemisestä.

 

Turvallisuus

Annamme urakasta aina pitävän pitävän tarjouksen, joka sisältää kaiken. Oman kaluston ja asentajien ansiosta asennuskohteissamme on aina riittävät resurssit, jolloin työt sujuvat ja aikataulut pitävät. Työturvallisuuden tiennäyttäjänä huolehdimme, että työmaa on turvallinen sekä asentajille että asukkaille.

 

Laatu

Haluamme taata asiakkaillemme parasta asennuslaatua, ja sen tiedämme saavamme vain omilta, paikallisilta asentajiltamme. Asennustakuumme on 5 vuotta. Mittaamme aktiivisesti asiakastyytyväisyyttämme NPS-mittarilla.