Asiakaskyselylomake

Asiakaskyselylomake

  • Myöhästymiset ja viivästykset

    Myöhästymiset ja viivästymiset nostavat kustannuksia ja ovat tyypillisiä rakennusalalla. Oikeaan aikaan tehty toimitus säästää rahaa, aikaa ja vaivaa. Luotettavuus tuo varmuutta työmaan projektien hallintaan. Tekemässämme asiakastutkimuksessa toimitusvarmuus nousi sijalla 1.
    1 = huonoin, 5 = paras.
  • Paikallisuus ja tavoitettavuus

    Vesivekin tavoite on toimia lähellä asiakasta. Haluamme olla aina tavoitettavissa ja käytettävissänne koko Suomen kattavalla omien toimipisteiden verkostolla ja pitää ammattilaisemme lähellä työmaita.
    1 = ei lainkaan tärkeää, 5 = erittäin tärkeää.
  • Toiminnan laatu

    Rakentamisen Laatu RALA ry tutkimuksen 12/2017 mukaan suomalainen työvoima lisää rakentamisen laatua ja helpottaa viestintää ja parantaa näin toiminnan laatua. Vesivek näkee asentamisen laadun ylläpitämisen tärkeänä. Tämän vuoksi asennustyömme on sertifioitu toiminnan laadun varmistamiseksi.
    1 = ei vastannut lainkaan, 5 = vastasi erinomaisesti.
  • Kumppanuus

    Teettämämme tutkimusten mukaan rakennusprojektien kumppaneilta odotetaan hyvää ongelmaratkaisu kykyä, jotta mahdolliset työn keskeytykset jäävät lyhyiksi. Hyvässä kumppanuudessa yhteistyökumppani on hankkeen lisäresurssi pääurakoitsijalle ja pystyy tuomaan osaamisella, sekä kohteeseen räätälöidyillä ratkaisuilla säästöjä.
    1 = huonoin, 5 = paras.
  • Tieto kokonaiskustannuksista

    Ajoissa mukana olo projekteissa varmistaa suunnitelmien pitävyyden ja lisäkustannuksilta vältytään. Kokonaishinnoitelluissa kohteissa asiakas varmistuu jo tilatessa siitä, että kustannukset ovat sovitun laiset. Oikein tehty laskutus säästää kaikkien aikaa ja vaivaa.
    1 = ei lainkaan tärkeää, 5 = erittäin tärkeää.
  • Muuta

    1 = en missään tapauksessa, 5 = ehdottomasti kyllä.